Thursday, December 07, 2006

PGLM..season 3 part 2

wassup people...
PGLM season 3 di singapura...sememangnya satu pengalaman yang baik untuk semua warga PGLM itu sendiri...apa taknya kawalan keselamatan disini memang ketat sangat..kalu terlupa pass takkan dibenarkan masuk meskipun dia tahu yang kita akan buat performance..kalu kat IB anytime and free for evryone to come in...even ada tag or tak de tag...hehee..namun yang paling aku suka sekali kat sini ialah tempat shopping yang dinamakan sebagai Mustafa...konsepnya macam Mydin kat sini ler tapi barang-barangnya murah selepas compare ngan ringgit...dah ler aku pantang dengan perfume,korang mesti terkejut kalu ada perfume yang kita bleh save sampai rm100..apalagi trus aku sambar 3 perfume..hehee kalu ikut hati abis allowance makan aku kat mustafa nih,....
dan lagi satu kat sini bleh nampak kesosialan mereka...sampaikan masa aku berjalan ngan Arif kat esplanade ada one couple ni selamba je comolot kat escalator sampai arif tanye kat singapore ni tak kena tangkap ke...hehee..kalu kat malaysia ni aku rasa le kalu bleh buat cam kat singapore akan bertambah sosiaall lagi le bebudak kat sini..biasa le melayu mudah lupe....bercakap tentang melayu ni...kat singapore aku perhatikan payah sungguh nak tgk budak melayu dia lepak kat shopping mall..mana diaorg pergi erkk??..sampai kitaorg rasa mcm kt Hong Kong plak..sebab dikelilingi oleh cina kat sini..
yang best nya 1st day kitaorng kat sini dah ada yang buat kelakar maut...hisap rokok sesuka hati..ooiii ni singapore aler mana bleh..hehee...itu satu yang aku respect kat diaorg ni...walaupun takde officer yang wat rondaan diaorg tetap ikut peraturan kalu kat sini hammppeeehhh...tertanya-tanya gak aku macamana diaorg bleh ikut peraturan ni almaklum ler kalu dh gian nak hisap rokok mesti belasah punye...tapi kalu diaorg datang sini agak-agaknya diaorg follow tak peraturan kita...entahler...
choww beb

2 Comments:

At 3:39 PM, Blogger SaRaH said...

mungkin mlayu kat sana dah jd 'cina' kot..
hmmm..alangkah bagusnya kalau Malaysia ada undang2 x leh hisap rokok..hehehh..

 
At 7:09 PM, Blogger admin said...

plz be my follower...he he

 

Post a Comment

<< Home